Job 3 van 6


Report this listing

Solliciteren



Admin Assistent Back office Kas en Bank


Functie

Hou je van administratieve taken en ben je goed met cijfers? Een goede dienstverlening vind je belangrijk en je werkt graag in een collegiale en open omgeving.

Beschik je bovendien over een vleugje humor en een ‘ik weet van aanpakken’-mentaliteit?

Aarzel dan niet om jezelf aan ons voor te stellen.

Elke dag is anders. Je houdt van afwisseling en uitdaging in je job.

Je kan op zelfstandige wijze diverse administratieve taken uitvoeren, ten einde een optimale ondersteuning en klantvriendelijke dienstverlening te waarborgen.

Je verwerkt en beheert gegevens, eigen aan de dienst, zodat je een accurate werking kan helpen verzekeren;

Je behandelt en volgt administratieve dossiers op o.a. door het toepassen van specifieke wet – en regelgeving zodat alles juridisch in orde blijft;

Je zoekt constructief naar oplossingen en signaleert courante administratieve problemen waarbij je ook voorstellen en adviezen formuleert op administratief vlak aan de rechtstreeks verantwoordelijke ten einde de werking van de dienst continue te verbeteren en in lijn met noden, verwachtingen en evoluties.

Meewerken aan projecten vanuit eigen takenpakket ten einde de administratieve, boekhoudkundige en financiële gevolgen van beslissingen te ondersteunen geeft je adrenaline om je hele dag kleur te geven.

Jouw profiel

  • Je hebt bij voorkeur een diploma Secundair Onderwijs (ASO, TSO, BSO) of je bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Ervaring in een administratieve functie is een plus.
  • Erg vlot kunnen werken met het Office-pakket is belangrijk, waarbij een zeer goede kennis van Excel niet mag ontbreken.
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Aanbod

  • Een stabiele werkgever. Zorgbedrijf Antwerpen is de grootste zorgspeler in Antwerpen.
  • Je contract: een voltijds contract van onbepaalde duur.
  • Een flexibel werkrooster met glijtijden.
  • Een pakket van extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, een hospitalisatieverzekering vanaf werkdag 1, een fietsvergoeding, een bedrijfsfiets of een terugbetaling van 80% van je kosten voor het openbaar vervoer en een smartphone met gsm-abonnement.
  • Een warm welkom: je krijgt letterlijk een welkomstpakket. Tijdens maximum drie introductiedagen maak je uitgebreid kennis met ons bedrijf en krijg je alle nodige informatie om je job als Administratief assistent ten volle uit te oefenen.
  • Afwisseling en uitdaging. Of was het uitdaging en afwisseling? Je mag gerust zijn: Geen enkele dag is hetzelfde. Je werkt samen met veel verschillende mensen en je krijgt een gevarieerd takenpakket.
  • Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling. Je kan bij ons heel wat interne en externe opleidingen volgen om persoonlijk en professioneel te groeien. Sterker nog we zullen je stimuleren om opleidingen te volgen.
  • Een aantrekkelijke verlofregeling zodat jij op tijd kan ontspannen! Werken en leven in balans, dat vinden we zeer belangrijk. Daarom 4 extra dagen verlof en veel acties vanuit onze afdeling Welzijn.

Solliciteren

Tessa Muls
0487 33 34 07
Tessa.muls@zorgbedrijf.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht